Digital Hjelp
Gratis opplæringstilbud for deg som strever med den digitale hverdagen.
Teknologi bringer oss sammen, holder oss oppdatert – og underholdt. Det gjør livet enklere og bedre. Men for deg som sliter med å forstå dingser og digitale tjenester, blir det egentlig bare vanskeligere. Det er jo nesten ikke mulig å kjøpe en bussbillett uten å laste ned en app! Digital Hjelp fra Telia er et lavterskel kurstilbud med fysiske samlinger, for deg som trenger det.
Se video fra forrige Digital Hjelp hos Telia
Meld deg på kurset
Tilgjengelige tider:
- Tirsdag 4. juni, kl. 10.00 – 12.00
- Tirsdag 4. juni, kl. 13.30 – 15.30
Kurset avholdes i Telia sine lokaler på Økern i Oslo; Lørenfaret 1. Det er enkelt å komme hit med t-banen, linje 5 (retning Vestli, om du kommer fra sentrum).
Lurer du på noe?
Vi svarer på spørsmål om Digital Hjelp hverdager kl 10.00 – 15.00 på telefon 40 10 17 83. For alle andre spørsmål om Telia og våre produkter, vennligst ta kontakt med kundeservice.
Det er ikke bare deg!
Et tiltak for digital inkludering
– Å ikke kunne bruke internett og digitale tjenester i dag, er nesten som å ikke kunne lese. Vi kan ikke ha et samfunn der over en halv million står igjen på perrongen, sier Camilla Watz Johannessen, som leder bærekraftsarbeidet i Telia.
Uten digital kompetanse strever mange med å løse grunnleggende oppgaver i hverdagen. Digital Hjelp forener de som kan mye med de som kan lite, til erfaringsutveksling og kursdag. Et lavterskel kurstilbud for alle som trenger det.
– Det handler om å bli litt mindre sårbar
Det sier Arild Rebbeng (68). Sammen med to venner hadde han møtt opp på Telia Digital Hjelp.
– Jeg kom for å lære mer. Få litt tips om riktige verktøy. Det er stort mangfold der ute. Hva bør jeg benytte meg av? forteller Arild.
Ønsker du et samarbeid?
Vi reiser gjerne ut og holder kursarrangement for større grupper! Enten det er i kommunehuset, kjøpesenteret eller andre samlingssteder. Ta kontakt med oss, så ser vi hva vi kan få til.